Офіційний веб-сайт Буської районної державної адміністрації Львівської області - Архів новин
  
Інформаційні ресурси  
Координаційний центр
Буська районна рада
Районний часопис
Буське районне радіомовлення


Ми у Facebook
 
Інформація  
+ Буська РДА
+ Про Буський район
+ Інвестиційна діяльність
+ Пропозиції інвесторам
+ Керівні документи
+ Проекти розпоряджень, які підлягають оприлюдненню
+ Розпорядження
+ Розпорядження, зареєстровані управлінням юстиції
+ Доступ до публічної інформації
+ Запобігання проявам корупції
+ Проект «Місцевий розвиток орієнтований на громаду - ІІ»
+ Пільгове іпотечне кредитування
+ ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ
+ Очищення влади
+ Збройні Сили України
+ ІНФОРМАЦІЯ
+ Місцеві вибори 2015
+ Управління Держспоживслужби
 
Розділи  
+ Економіка
+ Сільське господарство
+ Управління соціального захисту
+ Служба у справах дітей Буської РДА
+ Архітектура
+ Культура
+ Освіта
+ Охорона здоров'я
+ Територіальний центр
+ Центр зайнятості
+ Регуляторна політика
+ Центр надання адміністративних послуг
+ Управління Держспоживслужби
+ Фінансове управління
+  Відділ статистики
+ Громадська рада
+ Відділ ведення Державного реєстру виборців
+ Відділ державної реєстрації
+ Паспорти бюджетних програм
+ Звернення громадян
+ Громадянське суспільство
+ Релігія
+ Туризм
+ Державна інспекція з питань праці
+ Планові перевірки
+ Моніторинг регіональних цін
+ Для багатодітних сімей
+ Громадське обговорення
+ ІНФОРМАЦІЯ для ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
+ Туристична привабливість
+ Енергозбереження
+ Децентралізація влади
+ Об'єднані територіальні громади
+ Законодавчі акти
+ Управління Пенсійного фонду
+  Оголошення
 
Календар подій  

 
Лічильник  

 1534197 всього

 36 зараз на сайті

 
Сервіс  
Написати для admin  Зворотний зв'язок
Додати  Додати у вибране
Рекомендувати цей сайт другові  Рекомендувати другові
Мобільна версія   Мобільна версія
 
  Архів новин  
 

Прийшов Спас - пішло літо від нас. У РНД Буська відбулося вшанування пасічників району - admin 18/08/2017 • 15:23

Напередодні величного християнського свята Преображення Господнього, або Яблучного Спаса, у Буському районному Народному домі відбулась урочистість, гостями якої були надбужанські пасічники - представники однієї з найбільш давніх професій, яка бере свій початок з часів Київської Русі.
З вітальним словом до бджолярів Бущини звернулись перший заступник голови Буської РДА Олег Ільків, перший заступник голови Буської районної ради Роман Фурда та начальник відділу культури та туризму Буської РДА Людмила Ціхоцька.
Сьогодні щирі слова визнання та пошанування праці пасічника були адресовані Євгену Кийку, Віктору Покотицькому, Любомиру Ситнику, Ярославу Недільському, Петрові Ростикусу, Степану Ярішу, Івану Гурашу, Ярославу Сопотюку, Миколі Миколайчуку, Олексію Ховалку.
Усі вони одержали від керівництва району подяки та пам`ятні сувеніри з логотипом ІІ Міжнародного фестивалю "Надбужанські медобори-2017". Слова вдячності бджолярам виголосив головний редактор всеукраїнського журналу "Український пасічник" - Микола Дмитрович Осташевський.
Приємним сюрпризом для учасників заходу був пісенний номер від "маленької бджілки" - 11-річної красняночки Наталочки Костів.
На завершення урочистості присутні послухали народознавчу розвідку "Святий Спас: звичаї та традиції святкування", яку підготувала заступник директора Буської ЦБС по роботі з дітьми Галина Гораль. Учасники заходу мали нагоду оглянути книжкову виставку "Прийшов Спас - пішло літо від нас", яку обладнали працівники Буської районної бібліотеки ім. І.Котляревського. Аби свято запам`яталось, усіх присутніх частували яблуками, сливами,а також смачними завиванцями та маківниками.
Усі куштували цьогорічний цілющий мед від бузецьких пасічників і зичили, аби наступного року бджоли медоносили ще краще.
/Галина Гораль, заст.директора Буської ЦБС по роботі з дітьми/


До Дня Незалежності України: „Реформа державного управління. Ключові аспекти” - admin 18/08/2017 • 15:23

«В умовах реформування сфер відповідальності держави, реформа державної служби займає чи не найперше місце, адже від неї залежить якість інших реформ» (Ярослав Коваль - начальник Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Львівській та Закарпатській областях).
З 01 травня 2016 року вступив у дію новий Закон України „Про державну службу” від 10 грудня 2015 року № 889-VIII (далі – Закон), який за своїми принципами відобразив кращі європейські практики в сфері державного управління та імплементував їх в українські реалії. Основними цілями реформи державного управління стали: деполітизація державної служби, скорочення переліку посад, які відносяться до державної служби, прозорий вступ на державну службу з врахуванням виключно професійної компетенції, захист прав державного службовця, в тому числі, і від суб’єктивного впливу керівника.
Так, з метою деполітизації державної служби відбувся розподіл посад на політичні та адміністративні. Наступним кроком стало чітке формулювання норм політичної неупередженості державних службовців, зокрема, заборонено: демонструвати свої політичні погляди; обіймати посади в керівних органах політичної партії; залучати, використовуючи своє службове становище, державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, працівників бюджетної сфери, інших осіб до участі у передвиборній агітації, акціях та заходах, що організовуються політичними партіями. Крім того, зобов’язано на час участі у виборчому процесі перебувати у відпустці без збереження заробітної плати. При здійсненні контрольної діяльності у період з 01 травня 2016 року працівниками Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Львівській та Закарпатській областях (далі Міжрегіональне управління) не було встановленого жодного випадку політичної упередженості державних службовців.
Законом обмежено і коло посад, які належать до державної служби. Так, з переліку посад державної служби виведено посади працівників державних підприємств, установ, організацій, інших суб’єктів господарювання державної форми власності, а також навчальних закладів, заснованих державними органами; патронатних служб (помічників, секретарів) працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування (завідуючі господарства, друкарі, діловоди, архіваріуси, спеціалісти з обслуговування комп’ютерної техніки).
Безумовним кроком вперед є запровадження відкритих конкурсів на всі посади державної служби. Власне, це нова філософія вступу на державну службу, оскільки оцінюються і вимірюються передусім особистісні компетенції кандидата на посаду.
Запроваджено єдиний портал вакансій державної служби, який функціонує у штатному режимі. По суті, для кожного громадянина України у будь-який час доступна інформація про те, у якому державному органі, у якій області, районі є наявні вакансії. Також на цьому веб-порталі систематично опубліковуються результати проведених конкурсів. Вся ця інформація є у вільному доступі.
Так, тільки у 2017 році (станом на 10.08.2017) оголошено відкритих конкурсів на заміщення вакантних посад державної служби у Львівській області – 1137, а у Закарпатській - 669.
Також, законом передбачено процедуру оскарження кандидатами на посаду результатів конкурсних відборів до Національного агентства України з питань державної служби та його територіальних органів (далі НАДС). У 2017 році до Міжрегіонального управління надійшло 9 скарг від кандидатів. За наслідками розгляду скарг у двох випадках встановлено порушення процедури проведення конкурсу та скасовано їх результати.
Ярослав Коваль зазначив: «На основі наведених фактів бачимо наглядний приклад ефективного механізму захисту прав громадян на державну службу та прав державних службовців.
В Законі передбачено і вимогу суспільства стосовно вільного володіння державними службовцями державною мовою. Так, з 1 травня 2017 року для осіб, які претендують на зайняття посади державної служби є обов’язковим надання посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою, яке видається вищими навчальними закладами за результатами іспиту.
Запроваджено і нову модель оплати праці державних службовців. Нею передбачено, що частка посадового окладу становитиме 73%, а стимулюючі виплати – 27% від загального фонду, що свідчить про реальне зменшення суб’єктивного впливу керівника на рівень заробітної плати державного службовця.
Варто зауважити, що до проведення реформи стимулюючі виплати, які встановлювалися керівником на власний розсуд, становили 50-70% у заробітній платні державного службовця.
Суттєві зміни відбулися і в процедурі притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності. Так, з метою нівелювання суб’єктивної думки керівника в процесі притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності в державних органах передбачено створення дисциплінарних комісій з розгляду дисциплінарних справ, які і визначають наявність чи відсутність дисциплінарного проступку.
До складу дисциплінарної комісії у державному органі включаються в однаковій кількості представники керівника та представники державних службовців. Крім того, законодавством чітко визначено, за які дисциплінарні проступки які накладаються стягнення, тобто уніфіковано однаковий підхід до накладання дисциплінарних стягнень.
Також, слід зазначити, що з метою забезпечення прав державних службовців та дотримання норм законодавства, що регулює проходження державної служби на НАДС та його територіальні органи покладено контрольну функцію. Так, станом на 10 серпня 2017 року Міжрегіональним управлінням проведено 23 перевірки державних органів влади, з яких 17 за скаргами державних службовців. За результатами перевірок державним органам надано 130 пропозицій обов’язкових до виконання та направлено 13 вимог про скасування рішень керівників державних органів, якими порушено право на проходження державної служби.
Щодо забезпечення прав на державну службу Ярослав Коваль пообіцяв: «Працівники Міжрегіонального управління докладуть максимум зусиль, щодо запобігання порушення прав державних службовців та прав громадян на державну службу, а при виявленні фактів порушення положень Закону, приймуть усіх, передбачених законодавством і підзаконними актами, заходів щодо їх найшвидшого усунення».
Закон також містить цікаву норму, яка до речі, реалізована в Україні вперше. Це запровадження публічних звітів керівників органів влади. Такі звіти, на початок цього року, відбулися практично в усіх міністерствах, центральних органах виконавчої влади та місцевих державних адміністраціях.
За досить короткий період реалізації реформи Національним агенством України з питань державної служби пророблена грандіозна робота, як у впровадженні діючого Закону, так у процесі внесення змін до інших законодавчих актів, які вимагають уточнень. На сьогодні підготовлені зміни більш ніж до 40 Законів України.
За словами Костянтина Ващенка – голови Національного агенства України з питань державної служби, реформа публічної служби сприятиме поліпшенню якості державних послуг, кадровому оновленню органів державної влади та місцевого самоврядування, передусім за рахунок молоді, яка вбачатиме у держслужбі можливість професійної самореалізації.

Міжрегіональне управління Національного агентства України з питань державної служби у Львівській та Закарпатській областях


Рівень грошового забезпечення військовослужбовців зростатиме - admin 18/08/2017 • 15:23

Відповідно до рішення Президента України – Верховного Головнокомандувача Збройних Сил – поступово підвищується рівень грошового забезпечення військовослужбовців.
«Вже з 1 вересня розмір виплат за участь в антитерористичній операції на лінії бойового зіткнення становитиме 10 тисяч гривень на місяць, на другій лінії – 4,5 тисяч гривень. Станом на кінець 2016 року розміри цих доплат становили 4 тисячі 200 гривень та 1 тисячу 200 гривень відповідно», – наголосив Міністр оборони України генерал армії України Степан Полторак.
Також підвищено грошове забезпечення військовослужбовцям Сил спеціальних операцій, Високомобільних десантних військ ЗС України та морської піхоти.
«Збільшено виплати сержантському складу Збройних Сил та військовослужбовцям, які мають вузькопрофільний фах, зокрема, танкістам та артилеристам, – підкреслив глава оборонного відомства і зауважив: значно збільшено розмір одноразової грошової допомоги у разі загибелі, інвалідності або втраті працездатності військовослужбовців під час виконання бойових завдань».
Зазначену роботу планується проводити й надалі.


Голова Львівської ОДА звернувся до Прем’єр-міністра з питанням підняття зарплати шахтарям - admin 18/08/2017 • 15:23

Про виплату та підвищення заробітної плати шахтарям йшлося сьогодні під час селекторної наради з регіонами під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, це питання порушив голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка.
Під час обговорення Міністр соціальної політики Андрій Рева зазначив, що підвищення заробітної плати на вугільних підприємствах визначається у межах колективних договорів. Відтак, шахти, які мають фінансову можливість можуть самостійно вирішити це питання. Відповідно Володимир Гройсман повідомив, що при розробці проекту бюджету на наступний рік питання заробітної плати потрібно опрацювати.
Крім того, Прем’єр-міністр доручив профільному міністерству вжити усіх необхідних заходів та погасити заборгованість перед шахтарями по всій країні.


Буська ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області інформує - admin 18/08/2017 • 15:23

ЯК ОТРИМАТИ ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ ПІДПРИЄМЦЮ?
Буська ОДПІ повідомляє, реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Державний фіскальний орган веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.
За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Отже підприємець – платник єдиного податку для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, повинен звернутися із запитом про отримання такого витягу до фіскального органу за місцем своєї податкової адреси.
Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.
Зазначений порядок визначений ст. 299 Податкового кодексу України.

КОЛИ ПІДПРИЄМЕЦЬ – ПЛАТНИК ЄДИНОГО ПОДАТКУ ЗОБОВЯЗАНИЙ ВИКОРИСТОВУВАТИ КАСОВИЙ АПАРАТ?
Реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку:
- першої групи;
- другої і третьої групи (фізичні особи-підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсягу доходу, яких протягом календарного року – не перевищує 1000000 гривень.
У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень, застосування РРО для такого платника єдиного податку – є обов’язковим.
Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.
Обов’язковим є застосування РРО для платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту (п.296.10 ст. 296 Податкового кодексу).

ЩОДО ПОРЯДКУ РЕЄСТРАЦІЇ РОЗРАХУНКОВИХ КНИЖОК.
Розрахункова книжка використовується у випадках коли не застосовуються реєстратори розрахункових операцій.
Реєстрація розрахункових книжок здійснюється в контролюючому органі за місцем реєстрації книги ОРО.
Реєстрація першої розрахункової книжки в контролюючому органі відбувається одночасно з реєстрацією книги ОРО на окрему господарську одиницю або на РРО, другої та наступних – на підставі реєстраційної заяви.
Датою реєстрації першої розрахункової книжки є дата реєстрації книги ОРО.
Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій".
Перед реєстрацією розрахункової книжки суб'єкт господарювання повинен забезпечити:
- заповнення на реєстраційній сторінці розрахункової книжки інформації про найменування, податковий номер суб'єкта господарювання;
- відсутність у розрахунковій книжці квитанцій із серіями та номерами, що повторюються;
- відповідне заповнення реєстраційної сторінки, яка може розміщатися на останньому аркуші разом з квитанціями.
На кожну розрахункову книжку, що подається на реєстрацію, необхідно встановити засіб контролю таким чином, щоб унеможливити розкріплення книжки без порушення цілісності засобу контролю.
Форму реєстраційної сторінки розрахункової книжки наведено в додатку 6 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок .
У разі відсутності підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви проводить реєстрацію розрахункової книжки шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС.
Після реєстрації суб'єкт господарювання заповнює рядки реєстраційної сторінки розрахункової книжки (номер книжки, дата реєстрації, найменування контролюючого органу, серія та номер першого бланка, кількість бланків, номер установленого засобу контролю), після чого розрахункова книжка вважається зареєстрованою. Кількість розрахункових книжок, що реєструються одночасно, не обмежується.
Cектор організації роботи Буської ОДПІ


СтартНазад [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ] 10 наступні сторінкиДаліКінець
 

  Голова Буської РДА
 

Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Кожен з Вас знайде тут цікаву та корисну інформацію про наш лелечий край та людей, які населяють цю благодатну землю!

  Пошук
 




  Пошук Google
 
Google

Web busk-rda.org.ua
  веб-ресурси
 
Конституція України
Офіційний сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал України
Головне управління державної служби України
Львівська обласна державна адміністрація
Львівська обласна рада
Державний реєстр виборців
ДПС у Львівській області
Гаряча лінія
Проект економічного та соціального розвитку Львівської області
Інвестиційний портал Львівської області
Новини України та світу.УКРІНФОРМ
Ми розвиваємо електронне урядування
Галерея послуг Львівської області
ІНФОРМАЦІЯ для ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
Запрошуємо талановитих людей реалізувати себе у владі
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
Офіс реформ. Львівщина
Державна підтримка енергозбереження
Державна служба України<br /> у справах ветеранів війни <br /> та учасників антитерористичної операції
Національна дитяча <br /> гаряча лінія
Безоплатна <br /> правова допомога
Подорожуємо по безвізу
Департамент з питань цивільного захисту
Продовжується набір на військову службу за контрактом до Національної Гвардії України
Національне агенство з питань запобігання корупції
Зміни Одне Життя

«Відео Енергоменеджмент – шлях до заощадження державного та місцевих бюджетів»
  Новини регіону
 
  
^ Вгору ^

м.Буськ вул.Львівська, 2
електронна адреса: busk_rda@ukr.net
                                 тел.(03264) 2-16-92
                                  тел.(03264) 2-18-02
GuppY - http://www.freeguppy.org/    Site powered by GuppY v4.5.12 © 2004-2005 - CeCILL Free License   GuppY - http://www.freeguppy.org/