Офіційний веб-сайт Буської районної державної адміністрації Львівської області - Керівні документи - Регламент Буської РДА
  
Інформаційні ресурси  
Координаційний центр
Буська районна рада
Районний часопис
Буське районне радіомовлення


Ми у Facebook
 
Інформація  
+ Буська РДА
+ Про Буський район
+ Інвестиційна діяльність
+ Пропозиції інвесторам
 -  Керівні документи
+ Проекти розпоряджень, які підлягають оприлюдненню
+ Розпорядження
+ Розпорядження, зареєстровані управлінням юстиції
+ Доступ до публічної інформації
+ Запобігання проявам корупції
+ Проект «Місцевий розвиток орієнтований на громаду - ІІ»
+ Пільгове іпотечне кредитування
+ ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ
+ Очищення влади
+ Збройні Сили України
+ ІНФОРМАЦІЯ
+ Місцеві вибори 2015
 
Розділи  
+ Економіка
+ Сільське господарство
+ Управління соціального захисту
+ Служба у справах дітей Буської РДА
+ Архітектура
+ Культура
+ Освіта
+ Охорона здоров'я
+ Територіальний центр
+ Центр зайнятості
+ Регуляторна політика
+ Центр надання адміністративних послуг
+ Управління Держспоживслужби
+ Фінансове управління
+  Відділ статистики
+ Громадська рада
+ Відділ ведення Державного реєстру виборців
+ Відділ державної реєстрації
+ Паспорти бюджетних програм
+ Звернення громадян
+ Громадянське суспільство
+ Релігія
+ Туризм
+ Державна інспекція з питань праці
+ Планові перевірки
+ Моніторинг регіональних цін
+ Для багатодітних сімей
+ Громадське обговорення
+ ІНФОРМАЦІЯ для ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
+ Туристична привабливість
+ Енергозбереження
+ Децентралізація влади
+ Об'єднані територіальні громади
+ Законодавчі акти
+ Управління Пенсійного фонду
+  Оголошення
 
Календар подій  

 
Лічильник  

 1442848 всього

 30 зараз на сайті

 
Сервіс  
Написати для admin  Зворотний зв'язок
Додати  Додати у вибране
Рекомендувати цей сайт другові  Рекомендувати другові
Мобільна версія   Мобільна версія
 
  Керівні документи - Регламент Буської РДА  
 

Версія для друку

     

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням голови

райдержадміністрації

від «25»  грудня 2013 року

№ 353

 

РЕГЛАМЕНТ

Буської районної державної адміністрації

 

Загальні положення

 

1. Регламент Буської районної державної адміністрації (надалі - Регламент) відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» регулює організаційні та процедурні питання внутрішньої діяльності районної державної адміністрації.

2. Регламент визначає:

- механізм організації взаємодії голови районної державної адміністрації, першого заступника, заступників голови районної державної адміністрації, керівника апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, а також консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, утворених головою районної державної адміністрації під час вирішення питань, що належать до повноважень районної державної адміністрації;

- порядок здійснення правового, організаційного, матеріально-технічного забезпечення діяльності районної державної адміністрації.

3. Розгляд питань в районній державній адміністрації (надалі - райдержадміністрація), що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих відповідною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), керівником апарату, апаратом районної державної адміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними розпорядженням голови райдержадміністрації.

4. Робота райдержадміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

5. Райдержадміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки та розгляду питань, що належать до її компетенції.

6. Висвітлення діяльності райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації» та іншими нормативно-правовими актами.

 

Розподіл обов\'язків

між першим заступником голови, заступниками голови,

 керівником апарату

районної державної адміністрації

 

7. Розподіл обов’язків між першим заступником та заступниками голови, керівником апарату райдержадміністрації здійснює голова районної державної адміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду. При цьому повинні бути визначені:

- функції та повноваження, закріплені за посадовою особою;

- управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації, діяльність яких спрямовує, координує та контролює посадова особа;

- підприємства, установи та організації, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію державної політики згідно з чинним законодавством;

- порядок заміщення голови районної державної адміністрації, його першого заступника, заступників та керівника апарату райдержадміністрації у разі їх відсутності.

Голова районної державної адміністрації визначає обов’язки посадових осіб щодо спрямування та контролю за їх діяльністю.

8. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації розробляють керівники підрозділів і погоджують заступники голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), завідувач юридичного cектору апарату райдержадміністрації (надалі - юридичний сектор) і начальник відділу організаційно -  кадрової роботи  апарату райдержадміністрації. Положення затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

 

Планування роботи районної державної адміністрації

 

9. Робота районної державної адміністрації проводиться за перспективним планом – щорічної Програми соціально-економічного та культурного розвитку Буської району, поточними (квартальними), а в разі необхідності – оперативними (місячними, тижневими) планами, які затверджуються головою районної державної адміністрації.

Річні та квартальні плани складаються за формою згідно з
додатком 1.

10. Планування роботи райдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

Формування Перспективного плану (основних напрямів) та квартальних планів роботи районної державної адміністрації, її апарату здійснюється відділом організаційно – кадрової роботи апарату районної державної адміністрації за пропозиціями структурних підрозділів районної державної адміністрації, погодженими із заступниками голови (відповідно до розподілу функціональних обов\'язків).

Пропозиції до квартальних планів роботи районної державної адміністрації подаються керівниками управлінь, відділів, інших структурних підрозділів районної державної адміністрації до відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації не пізніше ніж за 20 днів до початку кварталу.

Відповідальність за своєчасну та якісну підготовку пропозицій до планів районної державної адміністрації покладається на керівників відповідних структурних підрозділів.

Контроль за формуванням планів районної державної адміністрації здійснюється керівником апарату районної державної адміністрації.

Керівник апарату районної державної адміністрації в разі потреби повертає пропозиції структурних підрозділів районної державної адміністрації на доопрацювання.

Сформовані відділом організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації проекти планів роботи районної державної адміністрації надаються для розгляду керівнику апарату районної державної адміністрації.

11. Робота структурних підрозділів та апарату районної державної адміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови (відповідно до розподілу функціональних обов\'язків), керівником апарату районної державної адміністрації згідно з додатком 2.

Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації встановлює керівник апарату районної державної адміністрації.

Плани роботи районної державної адміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента  України  та Верховної Ради України,  Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, а в Автономній Республіці Крим також нормативно-правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим та рішень Ради міністрів Автономної Республіки Крим (надалі - акти законодавства), доручень Прем\'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих відповідною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.


12. До планів роботи районної державної адміністрації включаються:


- актуальні питання, пов\'язані зі здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку території або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв\'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування,  які потребують розгляду на засіданні Колегії, нараді у голови районної державної адміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів;


- перелік актів законодавства, розпоряджень голови районної державної адміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;


- основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується районною державною адміністрацією або за її участю.


13. Плани повинні містити питання:


- підбиття підсумків діяльності районної державної адміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;


- плани роботи районної державної адміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови районної держадміністрації.


Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.


У планах роботи районної державної адміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.


14. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови.


15. Питання виключається з плану роботи районної державної адміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови (відповідно до розподілу функціональних обов\'язків), керівника апарату районної державної адміністрації.


16. Тижневі плани затверджуються керівником апарату райдержадміністрації кожного вівторка до 11:00 год. і направляються в організаційний відділ Львівської обласної державної адміністрації.


Для складання щотижневих основних заходів районної державної адміністрації структурні підрозділи адміністрації подають до відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації перелік заходів, які будуть ними проводитися упродовж місяця (до 12 числа поточного місяця), а також перелік таких заходів на наступний тиждень (щовівторка до 11:00 години).

Систематизований план заходів районної державної адміністрації на наступний тиждень після узагальнення підписується керівником апарату районної державної адміністрації або заступником голови районної державної адміністрації згідно з взаємозаміщенням посад і подається щоп\'ятниці до 13:00 години голові. районної державної адміністрації.

Контроль за формуванням та виконанням планів роботи управлінь, відділів, інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, її апарату покладається на їх керівників.

Узагальнення інформації про виконання плану роботи районної державної адміністрації за попередній квартал здійснюється сектором контролю апарату районної державної адміністрації після погодження із заступниками голови (згідно з розподілом функціональних обов\'язків) та керівником апарату районної державної адміністрації.

Голові районної державної адміністрації узагальнена інформація про виконання плану роботи за попередній квартал подається до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

17. Підготовка річної звітності районної державної адміністрації, передбаченої статтею 30 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
22 лютого 2000 року №388 відділом економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури районної державної адміністрації спільно з апаратом районної державної адміністрації.

18. Зміст звітності за квартал, місяць і рік визначається питаннями, що вирішуються районною державною адміністрацією та структурними підрозділами згідно з додатком 3.

19. Звіт про результати діяльності районної державної адміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

 

Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів

 

20. Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України
«Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Районна державна адміністрація затверджує плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний календарний рік не пізніше 15 грудня поточного року, якщо інше не встановлено законом.

21. Структурні підрозділи райдержадміністрації подають плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний календарний рік у відділ економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури районної  державної адміністрації.

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів має містити визначення видів і назв проектів, цілей їх прийняття, термінів підготовки проектів, найменування підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів.

Затверджений план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, а також зміни до нього оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації та/або шляхом розміщення плану та змін до нього на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, не пізніше як у десятиденний термін після їх затвердження.

Якщо структурні підрозділи, які готують або розглядають проект регуляторного акта, який не внесений до затвердженого райдержадміністрацією плану з підготовки проектів регуляторних актів, цей структурний підрозділ вносить проект розпорядження голови райдержадміністрації щодо внесення зміни до вищезгаданого плану. Такий проект розпорядження вноситься не пізніше десяти робочих днів з дня початку підготовки або з дня внесення проекту на розгляд голові райдержадміністрації, але не пізніше дня оприлюднення цього проекту.

22. Головний розробник проекту розпорядження, який містить ознаки регуляторного акту забезпечує організацію роботи, пов\'язаної з поданням таких актів на погодження до територіального підрозділу спеціально уповноваженого органу щодо здійснення державної регуляторної політики у порядку та у спосіб, визначений Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

 

 

Організація роботи апарату райдержадміністрації

 

23. Організація роботи апарату райдержадміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та Положення про апарат, що затверджується головою районної державної адміністрації.

24. Апарат райдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

·         опрацьовує документи, що надходять до райдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації;

·         здійснює опрацювання проектів розпоряджень, розробляє за дорученням голови райдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних і кадрових питань;

·         перевіряє за дорученням голови райдержадміністрації виконання актів законодавства, указів, розпоряджень та доручень Президента України, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень райдержадміністрації), структурних підрозділів райдержадміністрації;

·         вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв’язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності;

·         здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації;

·         здійснює контроль за виконанням завдань, визначених актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями і дорученнями голови обласної і районної державної адміністрації та наданням відповідей на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, інших документів;

·         готує інформаційно-аналітичні та інші матеріали з питань виконання завдань, визначених дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, за станом роботи, пов\'язаної із наданням відповідей на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, і виконання інших документів;

·         за дорученням голови райдержадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначеному законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії райдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

·         здійснює правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом і посадовими особами райдержадміністрації;

·         забезпечує організацію роботи, пов\'язаної з розглядом запитів на публічну інформацію;

·         готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційно- кадрових питань, що розглядаються головою районної державної адміністрації;

·         проводить разом із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших  центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить голові районної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

·         забезпечує дотримання режиму роботи, внутрішнього трудового розпорядку працівників апарату райдержадміністрації;

·         забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв’язку відповідно до вимог законодавства;

·         забезпечує належний стан і дотримання правил охорони праці;

·         провадить діяльність, пов’язану з державною таємницею, організовує та вживає заходів щодо забезпечення режиму секретності в райдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

·         забезпечує висвітлення діяльності райдержадміністрації;

·         виконує відповідно до Регламенту інші функції;

·         здійснює заходи щодо економії паливно-енергетичних ресурсів;

·         контроль за виконанням покладених на апарат райдержадміністрації завдань, підготовку матеріалів здійснює керівник апарату райдержадміністрації.

25. Апарат райдержадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами  райдержадміністрації, апаратом та  структурними підрозділами обласної райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та виконавчими органами рад.

26. Відділ  організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації забезпечує здійснення взаємодії апарату районної державної адміністрації з територіальними центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності.

27. Забезпечення поточної діяльності голови районної державної адміністрації, підготовку  аналітичних матеріалів, доповідей, розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, розробку пропозицій щодо вдосконалення роботи районної державної адміністрації здійснюють апарат та структурні підрозділи районної державної адміністрації з відповідних напрямів діяльності.

 

Кадрова робота

 

28. Кадрова робота в районній державній адміністрації спрямована на комплексне вирішення питань щодо комплектування райдержадміністрації  району висококваліфікованими і компетентними працівниками.

29. Організація кадрової роботи в районній державній адміністрації здійснюється за затвердженим головою районної державної адміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботи з кадровим резервом.

30. Організацію кадрової роботи в апараті районної державної адміністрації здійснює відділ організаційно-кадрової роботи. У структурних підрозділах районної державної адміністрації виконання кадрової роботи покладається за рішенням відповідного керівника на одного з працівників.

31. Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації здійснюється відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.

32. Прийняття на державну службу до районної державної адміністрації здійснюється в установленому законодавством порядку.

33. Керівник апарату районної державної адміністрації, начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.

34. Прийняття працівників на роботу до районної  державної адміністрації на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до чинного законодавства.

35. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що мають мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці, у випадку ненадання допуску до роботи з таємними документами або його скасування, такого працівника може бути переведено на посаду, не пов’язану з державною таємницею, чи звільнено.

36. В районній державній адміністрації, її структурних підрозділах створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню, у порядку, передбаченому чинним законодавством. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

37. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців в районній державній адміністрації проводяться атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків в установленому законодавством порядку.

38. Районна державна адміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, обласної державної адміністрації, заохочує працівників апарату і структурних підрозділів районної державної адміністрації та підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

39. На кожного прийнятого на роботу працівника в апарат районної державної адміністрації та її структурні підрозділи  оформляється особова справа.

40. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову районної державної адміністрації, керівника апарату райдержадміністрації, начальника відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

41. Начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації здійснює керівництво роботою відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

 

 

Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням

 

42. Організація роботи з документами в райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства, затвердженою розпорядженням голови районної державної адміністрації, що розроблена відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242 (зі змінами).

43. Номенклатура справ є обов\'язковим документом, який складається для створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого розшуку документа за його змістом та видом, відбору документів на державне зберігання у процесі діловодства.

44. Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

45. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), керівник апарату райдержадміністрації та керівники структурних підрозділів райдержадміністрації.

У структурних підрозділах контроль за виконанням документів покладається на керівника структурного підрозділу, а безпосередній контроль у структурному підрозділі за виконанням документів здійснює посадова особа, відповідальна за контроль.

Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на сектор контролю апарату райдержадміністрації.

46. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов’язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації, розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації розгляд запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

Контроль за виконанням завдань, визначених розпорядженнями та дорученнями голови обласної державної адміністрації, розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, а також за розглядом запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад та інших документів здійснюється сектором контролю апарату райдержадміністрації, а за розглядом звернень громадян – загальним відділом апарату райдержадміністрації.

47. Для здійснення контролю за виконанням розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації розробляється, у разі потреби, план контролю, в якому визначаються: проміжні контрольні терміни виконання завдань, структурні підрозділи райдержадміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань, структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації та контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує заступник голови (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), керівник апарату райдержадміністрації.

Контроль за виконанням розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, розглядом запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:

аналізу та узагальнення у визначені терміни письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови районної державної адміністрації або його заступників, керівника апарату райдержадміністрації.

48. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних термінів подаються структурному підрозділу районної державної адміністрації, який визначений відповідальним виконавцем, співвиконавцями не пізніше ніж за 10 днів до закінчення терміну, визначеного розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями та дорученнями голови райдержадміністрації.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного виконання документа або передбаченого ним окремого завдання, голова районної державної адміністрації, його заступник відповідно до розподілу функціональних обов’язків або керівник апарату дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.

49. Листи, аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних термінів подаються голові районної державної адміністрації або його заступникам відповідно до розподілу функціональних обов\'язків не пізніше ніж за 3 робочі дні до закінчення терміну, визначеного розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями та дорученнями голови райдержадміністрації.

50. Листи, аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану розгляду запитів та звернень народних депутатів України подаються на підпис голові районної державної адміністрації або його заступникам (згідно з функціональним розподілом обов\'язків) не пізніше ніж за 3 робочі дні до закінчення встановленого строку виконання.

51. Пропозиції щодо продовження строку виконання завдань, визначених органами влади вищого рівня, подаються голові районної державної адміністрації або його заступникам (згідно з функціональним розподілом обов\'язків) головним виконавцем документу разом із відповіддю не пізніше        7 робочих днів до закінчення встановленого строку виконання, а щодо документу, у якому не зазначено термін його виконання, до закінчення тридцятиденного терміну з моменту його реєстрації.

52. Пропозиції щодо продовження строку виконання завдань, визначених розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, інших документів подається голові районної державної адміністрації або його заступникам (згідно з функціональним розподілом обов\'язків) з відповіддю не пізніше ніж за 3 робочі дні до закінчення встановленого строку виконання.

53. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається в органи виконавчої влади вищого рівня, підписує керівництво райдержадміністрації.

54. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови районної державної адміністрації або його заступника відповідно до розподілу функціональних обов’язків, керівника апарату райдержадміністрації.

 

Організація розгляду звернень громадян
та проведення особистого прийому громадян

 

55. Райдержадміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на загальний відділ  апарату райдержадміністрації.

56. Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

57. Порушені у зверненнях громадян питання розглядає голова районної державної адміністрації або його заступники відповідно до розподілу функціональних обов’язків, керівник апарату райдержадміністрації, керівник відповідного структурного підрозділу райдержадміністрації. Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи або апарат райдержадміністрації.

58. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п\'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п\'яти днів.

59. При продовженні терміну розгляду звернення, відповідальні виконавці готують проміжну відповідь з обґрунтуванням причин такого продовження та строків надання відповіді по суті порушеного питання.

60. Продовження терміну розгляду звернень може застосовуватись лише в окремих випадках, пов\'язаних з обробкою великої кількості інформації та проведення великої кількості перевірочних дій.

61. У разі допущення порушень термінів розгляду звернень, виконавець подає доповідну записку на ім\'я керівника, яке вказане у резолюції, із зазначенням причин, які зумовили порушення терміну розгляду.

62. Контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, встановлених Законом України "Про звернення громадян", здійснює загальний відділ апарату районної державної адміністрації.

63. Особистий прийом громадян проводить голова райдержадміністрації та його заступники згідно з графіком, який затверджується розпорядженням голови районної державної адміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації.

64. Графік особистого прийому громадян містить інформацію про місце проведення, дні та години прийому.

65. Виїзні прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюються відповідно до графіку, що затверджує голова районної державної адміністрації.

66. Загальний відділ апарату райдержадміністрації проводить комплексне вивчення пропозицій, заяв і скарг громадян, щоквартально аналізує та узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань.

67. Розгляд звернень громадян щодо надання безоплатної первинної правової допомоги, організація особистого прийому таких громадян здійснюються відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02 червня 2011 року № 3460-VI (із змінами).

 

Організація роботи, пов\'язаної з розглядом запитів на публічну інформацію

 

68. Районна державна адміністрація організовує в установленому Законом України "Про доступ до публічної інформації" порядок доступу до публічної інформації, розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, надання відповідей на запити на інформацію, які надходять до районної державної адміністрації.

69. Організацію роботи, пов\'язаної з розглядом запитів на публічну інформацію, здійснює загальний відділ апарату районної державної адміністрації (надалі - відділ).

Відділ є структурним підрозділом апарату районної державної адміністрації.

70. Основним завданням відділу є: організація в установленому порядку доступу до публічної інформації, розгляд, опрацювання, облік, систематизація, надання відповідей на запити на інформацію, які надходять до районної державної адміністрації.

У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, наказами керівника апарату районної державної адміністрації, Положенням про загальний відділ районної державної адміністрації, та іншими нормативно-правовими актами.

Відділ підпорядковується керівнику апарату районної державної адміністрації.

71. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- здійснює систематизацію, накопичення, зберігання запитів на публічну інформацію, які були отримані в процесі виконання районною державною адміністрацією своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством.

- організує прийом запитів на інформацію, що надходять до районної державної адміністрації, як розпорядника інформації, забезпечує їх своєчасне опрацювання та контроль, надає відповіді на запити на інформацію в порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

 - забезпечує місце для роботи запитувачів з документами.

- координує  діяльність та надання методичної допомоги посадовим особам структурних підрозділів районної державної адміністрації, які призначені відповідальними з питань доступу до публічної інформації.

- здійснює реєстрацію та веде облік запитів на інформацію, що надійшли в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», до районної державної адміністрації.

- надає консультацію під час оформлення запитів на інформацію.

- забезпечує направлення запиту на інформацію належному розпоряднику відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

- узагальнює інформацію, якщо запитувана інформація перебуває у володінні двох і більше структурних підрозділів районної державної адміністрації.

- здійснює адміністрування системи обліку публічної інформації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

- систематично інформує керівника апарату районної державної адміністрації про кількість та характер запитів на інформацію та оприлюднює вказану інформацію на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації у розділі «Доступ до публічної інформації».

72. Питання обов’язкового оприлюднення публічної інформації, приймання, реєстрації та розгляду запитів фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, надання інформації, відтермінування та відмови у її наданні, розгляду скарг на рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації регламентовані нормами Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація, затвердженого згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 травня 2011 року №205 .

 

Організація правового забезпечення діяльності райдержадміністрації

 

73. Правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний сектор апарату райдержадміністрації.

74. Юридичний сектор підпорядковується голові, а з питань організації роботи апарату райдержадміністрації - керівнику апарату райдержадміністрації.

75. У своїй діяльності юридичний сектор керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, та розпорядженнями голови обласної та районної державних адміністрацій.

76. Основними завданнями юридичного сектору є:

- правове забезпечення діяльності райдержадміністрації;

- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом і посадовими особами райдержадміністрації;

- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

77. Юридичний сектор відповідно до покладених на нього завдань:

- забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, рішень Колегії, а також інших актів райдержадміністрації;

- проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;

- визначає, які розпорядження голови райдержадміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції;

- надає методичну допомогу працівникам апарату райдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, зокрема щодо підготовки проектів розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації;

- представляє інтереси райдержадміністрації в судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

- виконує інші функції з правового забезпечення діяльності райдержадміністрації відповідно до цього Регламенту та Положення про юридичний сектор, що затверджує розпорядженням голова районної державної адміністрації.

78. Завідувач юридичного сектору:

- здійснює керівництво роботою юридичного сектору, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань;

- бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться в райдержадміністрації;

- організовує роботу працівників юридичного сектору, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на сектор завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників сектору та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;

- виконує інші передбачені законодавством функції.

 

 

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії райдержадміністрації

 

79. Для сприяння здійсненню повноважень райдержадміністрації голова створює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, Колегії, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає голова районної державної адміністрації. Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

80. З метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами при райдержадміністрації відповідно до постанови Кабінету
Міністрів України від  3 листопада 2010 року № 996 утворюється громадська рада.

81. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, та обговорення найважливіших напрямів її діяльності створюється Колегія райдержадміністрації (надалі - Колегія) у складі голови районної державної адміністрації  (голова Колегії), його заступників, керівника апарату райдержадміністрації та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

82. До складу Колегії можуть входити за згодою керівники територіальних центральних органів виконавчої влади та посадові особи органів місцевого самоврядування. До складу Колегії райдержадміністрації можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.

83. Засідання Колегії вважається правомірним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

84. Засідання Колегії проводяться відповідно до плану роботи райдержадміністрації, позачергові — у міру потреби.

85. Рішення Колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів Колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого. В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

86. Рішення Колегії оформляється протоколом, який підписує голова Колегії, що є підставою для видання ним відповідного розпорядження або доручення.

87. Апарат райдержадміністрації здійснює організаційне забезпечення засідань Колегії, у тому числі технічний запис засідань Колегії.

88. У своїй роботі Колегія райдержадміністрації керується Загальним положенням про Колегію центрального органу виконавчої влади і районної державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 2 жовтня 2003 року № 1569, Положенням про Колегію райдержадміністрації та цим Регламентом.

 

Порядок підготовки та проведення нарад

 

89. Голова, заступники голови, керівник апарату, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції. План проведення наради затверджує відповідна посадова особа та  визначає особу, відповідальну за ведення протоколу наради.

90. Організація проведення нарад у голови районної державної адміністрації покладається на апарат, відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, заступника керівника апарату райдержадміністрації, а в його заступників - на підпорядковані структурні підрозділи райдержадміністрації.

91. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються учасникам наради не пізніше як за один день до проведення наради, а з додаткових (позапланових) питань подаються у день проведення наради.

92. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами, які подаються голові районної державної адміністрації не пізніше наступного робочого дня, якщо інше не передбачено рішеннями наради.
У протоколі зазначаються прізвища та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення. Протокол наради підписує головуючий та візує особа, яка вела протокол.

93. У завданнях, визначених дорученнями голови районної державної адміністрації, в обов\'язковому порядку визначається відповідальний виконавець завдання та співвиконавці.

94. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися в установленому порядку розпорядження або доручення голови районної державної адміністрації, доручення заступників голови райдержадміністрації, накази та доручення керівника апарату райдержадміністрації.

95. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена головою районної державної адміністрації посадова особа.

 

Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень

голови районної державної адміністрації

 

96. На виконання актів законодавства, указів, розпоряджень та доручень Президента України, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень і доручень голови  облдержадміністрації та за власною ініціативою голова районної державної адміністрації видає одноособово в межах своїх повноважень розпорядження.

97. Проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації (надалі - проекти розпоряджень) готують структурні підрозділи райдержадміністрації, апарат, а також територіальні центральні органи виконавчої влади та інші установи.

98. У разі, коли розроблення проекту розпорядження голови райдержадміністрації доручено декільком структурним підрозділам райдержадміністрації, її апарату, а також територіальним центральним органам виконавчої влади, головний розробник, який є виконавцем, чітко зазначається.


99. Проекти розпоряджень підлягають обов’язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами райдержадміністрації, а в разі потреби — іншими органами. 

У разі, коли проект розпорядження стосується розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці або інтересів окремої територіальної громади, такий проект надсилається відповідному органу місцевого самоврядування для розгляду та внесення пропозицій.

Головний розробник самостійно визначає зацікавлені структурні підрозділи райдержадміністрації, апарату та інші органи виходячи із змісту основних положень проекту розпорядження.

Головний розробник організовує, спрямовує та координує роботу зацікавлених структурних підрозділів райдержадміністрації, апарату та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту розпорядження (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.

Проекти розпорядження погоджують шляхом візування керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, інші органи (якщо реалізація проекту розпорядження стосується їх діяльності), заступники голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків і керівник апарату райдержадміністрації, зазначаючи посаду, ім’я та прізвище особи, яка візує проект розпорядження, а також дату візування.

Проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, які розробляються на виконання актів законодавства, указів, розпоряджень та доручень Президента України, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, погоджуються структурними підрозділами райдержадміністрації. Час погодження проекту розпорядження кожним структурним підрозділом не повинен перевищувати два робочі дні, якщо інше не передбачено головним розробником.

Якщо зацікавлені структурні підрозділи райдержадміністрації, апарату та інші органи не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником термін, такий проект вважається погодженим без зауважень.

За результатами погодження проекту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження (додаток 4), у якій зазначаються зацікавлені структурні підрозділи райдержадміністрації, апарату, інші органи, що:

-          погодили проект розпорядження без зауважень;

-          висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;

-          висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;

-          не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.

Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності райдержадміністрації, а також у випадках, коли керівники зацікавлених структурних підрозділів завізували проект розпорядження.

Оригінали документів погодження проекту розпорядження зберігаються у загальному відділі апарату райдержадміністрації, а їх копії - в архівних справах головного розробника.

100. У разі наявності неврегульованих розбіжностей у позиціях зацікавлених структурних підрозділів райдержадміністрації, апарату та інших органів щодо проекту розпорядження головний розробник оформляє у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 5), який підписує керівник структурного підрозділу райдержадміністрації, апарату, іншого органу, що є головним розробником.

101. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 6), що повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження. До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо). Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

102. Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань про внесення змін до складу комісій, робочих груп або з інших організаційних питань.

Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, у тому числі регуляторних актів, є обов’язковим.

103. У разі, коли проект розпорядження тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 7), у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.

104. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, у якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення загалом або частково.

105. Проект розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення  недоліків у розв’язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

Нормативні положення та завдання суб’єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін визначеної мети та містити, у разі потреби, перелік виконавців і терміни виконання завдань.

У проекті розпорядження можуть передбачатися, у разі потреби, проміжні контрольні терміни інформування райдержадміністрації про хід виконання встановлених завдань.

Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку району, у разі потреби, попередньо обговорюються на засіданнях Колегії райдержадміністрації.

106. У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, подає:

- копію рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;

- копію повідомлення про оприлюднення проекту.

107. Підготовлений проект розпорядження візує керівник органу, що є головним розробником. Проект розпорядження вноситься голові районної державної адміністрації разом зі службовою запискою (додаток 8) та відповідними документами.

108. За дорученням голови райдержадміністрації або його заступника відповідно до розподілу функціональних обов’язків чи керівника апарату опрацювання внесеного на розгляд проекту розпорядження проводиться в апараті райдержадміністрації, де здійснюється редагування його тексту.

109. Термін опрацювання проекту розпорядження в апараті районної державної адміністрації не повинен перевищувати 10 робочих днів. У разі потреби зазначений термін може бути продовжено за обґрунтованим проханням посадової особи апарату райдержадміністрації.

110. Проект розпорядження, що його завізували працівники апарату райдержадміністрації, які здійснювали його опрацювання, передається керівникові апарату райдержадміністрації.

111. Перелік посадових осіб, які візують проект розпорядження, розміщується на зворотному боці останнього аркуша.

112. Проект розпорядження візують особи, визначені у додатку 9.

Завідувач юридичного сектору або інша посадова особа юридичного сектору, уповноважена забезпечувати проведення правової експертизи проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, разом із візуванням проектів розпоряджень здійснює  візування зворотних сторінок кожного аркуша внесеного проекту.

Якщо проект розпорядження стосується питань фінансово-економічної діяльності, то його в обов’язковому порядку візує начальник фінансового управління райдержадміністрації. У випадку, коли проект розпорядження стосується коштів районного бюджету, проект погоджує голова комісії з питань планування, бюджету та фінансів  Буської районної ради та голова районної ради.

У разі, коли додатки до розпорядження торкаються фінансово-економічних питань, то вони в обов’язковому порядку візуються начальником фінансового управління райдержадміністрації.

113. Додатки до розпоряджень візує головний розробник проекту розпорядження та підписують заступники голови, керівник апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків).

Положення, плани тощо, які затверджуються розпорядженням голови районної державної адміністрації, візують головний розробник проекту розпорядження, заступники голови, керівник апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків).

114. Проекти розпоряджень, які стосуються діяльності районної ради чи участі керівництва районної ради у проведенні заходів, в обов`язковому порядку погоджує голова районної ради.

Проекти розпоряджень підлягають обов’язковій правовій експертизі в юридичному секторі.

У разі, коли проект розпорядження подано апарату райдержадміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, юридичний сектор доповідає про це керівникові апарату райдержадміністрації та у дводенний термін повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього для надання пояснення й усунення зауважень.

115. Юридичний сектор опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов’язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність до вимог нормопроектувальної техніки, а також, у разі потреби, редагує проект розпорядження.

116. Юридичний сектор під час проведення правової експертизи:

- перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;

- оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;

- перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із зацікавленими органами.

117. У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства, юридичний сектор вносить зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі, коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичний сектор готує висновок (додаток 10).

118. Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.

119. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного погодження.

Розпорядження голови райдержадміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній термін набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців та оприлюднюються відповідно до чинного законодавства.

120. Розпорядження голови районної державної адміністрації нормативного характеру підлягають державній реєстрації в Буському районному управлінні юстиції Львівської області  згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731.

121. Юридичний сектор при проведенні правової експертизи проекту розпорядження голови районної державної адміністрації у разі виявлення в акті ознак нормативно правового характеру проставляє напис під час візування "Підлягає державній реєстрації".

122. Розпорядження голови районної державної адміністрації нормативного характеру набирають чинності з моменту їх реєстрації та оприлюднення, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній термін введення їх у дію.

123. Розпорядження голови районної державної адміністрації, що стосуються прав та обов’язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній термін набрання чинності.

124. Додатки до розпоряджень голови районної державної адміністрації є невід’ємною частиною розпоряджень і підписуються керівником апарату райдержадміністрації.

125. Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України  «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» здійснення відстеження результативності прийнятого розпорядження.

126. Розпорядження, які підписав голова райдержадміністрації, разом з електронною версією, планом розсилки, складеним і підписаним головним розробником проекту розпорядження, подають для реєстрації в загальний відділ апарату райдержадміністрації. Відповідальність за ідентичність електронної та паперової версій розпорядження несе головний розробник проекту розпорядження. Працівник загального відділу звіряє електронну й паперову версії розпорядження, реєструє його та вносить в базу даних.

127. Зареєстровані розпорядження голови райдержадміністрації надсилаються  зацікавленим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно з планом розсилки та оприлюднюються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації в установленому законодавством порядку.

 

 

Публічне обговорення проекту розпорядження
голови райдержадміністрації

 

128. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення району, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб за рішенням голови районної державної адміністрації.

129. Рішення громадськості про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова районної державної адміністрації на підставі пропозицій головного розробника або за власною ініціативою.

130. Пропозиції щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження повинні містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати прийняття розпорядження.

131. Пропозицію підписує головний розробник і візують керівники зацікавлених структурних підрозділів райдержадміністрації чи апарату або інші органи.

132. До пропозицій додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

133. У плані проведення публічного обговорення зазначається:

- які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;

- яких результатів необхідно досягти;

- які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;

- термін проведення обговорення.

134. Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється в порядку та у спосіб, передбачений статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

135. Організація проведення публічного обговорення відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» покладається на головного розробника.

136. Головний розробник подає у сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації проект розпорядження (у письмовому та електронному варіантах) разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття та інформацією про контактні телефони й адресу головного розробника.

137. Публічне громадське обговорення проекту розпорядження проводиться відповідно до  Порядку  проведення  консультацій  з громадськістю з питань формування та реалізації  державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

138. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядає, узагальнює та враховує під час доопрацювання проекту головний розробник.

139. Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження терміну внесення такого проекту до райдержадміністрації.

 

Підготовка доручень голови районної державної адміністрації

 

140. Доручення голови райдержадміністрації готують:

-   за підсумками нарад за участю голови райдержадміністрації;

- для організації виконання нормативних актів, доручень та інших документів центральних органів виконавчої влади;

- для організації виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації;

- для оперативного вирішення інших невідкладних питань;

- на виконання рішень Колегії райдержадміністрації.

141. Проекти доручень голови районної державної адміністрації готують структурні підрозділи райдержадміністрації, заступники голови райдержадміністрації та керівник апарату райдержадміністрації відповідно до компетенції та характеру поставлених завдань.

142. За підсумками нарад проекти доручень готують і подають на підпис голові райдержадміністрації не пізніше одного робочого дня після проведення наради.

143. Проекти доручень візують заступник голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), керівник апарату райдержадміністрації, завідувач  юридичного сектору апарату райдержадміністрації, завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації (у випадку, коли проект доручення стосується питань взаємодії з правоохоронними органами), завідувач сектору контролю апарату райдержадміністрації, головний спеціаліст загального відділу (редактор), керівник структурного підрозділу (головний розробник доручення), виконавець.

144. Проект доручення, завізований усіма посадовими особами, подають на підпис голові районної державної адміністрації.

145. Доручення, які підписав голова районної державної адміністрації, разом з електронною версією та з планом розсилки подають для реєстрації в сектор контролю  апарату районної державної адміністрації.

 

 

Візування листів в райдержадміністрації

 

146. Листи за підписом голови районної державної адміністрації візують  заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації (у разі наявності в листах правових норм або юридичного обґрунтування), завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації (у випадку, коли лист стосується питань взаємодії з правоохоронними органами), головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації (редактор), керівник структурного підрозділу райдержадміністрації (головний розробник листа), виконавець структурного підрозділу райдержадміністрації (виконавець-розробник листа).

147. Листи за підписом заступників голови райдержадміністрації візують завідувач  юридичного сектору апарату райдержадміністрації (у разі наявності в листах правових норм або юридичного обґрунтування), завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації (у випадку, коли лист стосується питань взаємодії з правоохоронними органами), головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації (редактор), керівник структурного підрозділу райдержадміністрації (головний розробник листа), виконавець структурного підрозділу райдержадміністрації (виконавець-розробник листа).

 

Підготовка договорів та угод

 

148. Договори та угоди (додатки до договорів, додаткові угоди) в обов’язковому порядку візують: керівник структурного підрозділу – розробник договору (угоди), керівник структурного підрозділу райдержадміністрації, відповідальний за розподіл видатків, завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації.

 

Взаємовідносини райдержадміністрації
з іншими органами державної влади та органами
місцевого самоврядування

 

149. З метою забезпечення належного виконання покладених на райдержадміністрацію завдань, взаємовідносини райдержадміністрації з інши%E


Створено : 25/05/2014 • 21:50
Оновлено : 25/05/2014 • 21:50
Категорія : Керівні документи
Сторінка проглянута 2072 раз


Передпроглядання друку Передпроглядання друку     Версія для друку Версія для друку

 

  Коментарі:  
 


Поки коментарів немає.
Ви можете першим додати коментар!


 

  Голова Буської РДА
 

Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Кожен з Вас знайде тут цікаву та корисну інформацію про наш лелечий край та людей, які населяють цю благодатну землю!

  Пошук
 




  Пошук Google
 
Google

Web busk-rda.org.ua
  веб-ресурси
 
Конституція України
Офіційний сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал України
Головне управління державної служби України
Львівська обласна державна адміністрація
Львівська обласна рада
Державний реєстр виборців
ДПС у Львівській області
Гаряча лінія
Проект економічного та соціального розвитку Львівської області
Інвестиційний портал Львівської області
Новини України та світу.УКРІНФОРМ
Ми розвиваємо електронне урядування
Галерея послуг Львівської області
ІНФОРМАЦІЯ для ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ
Запрошуємо талановитих людей реалізувати себе у владі
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
Офіс реформ. Львівщина
Державна підтримка енергозбереження
Державна служба України<br /> у справах ветеранів війни <br /> та учасників антитерористичної операції
Національна дитяча <br /> гаряча лінія
Безоплатна <br /> правова допомога
Подорожуємо по безвізу
Департамент з питань цивільного захисту
Продовжується набір на військову службу за контрактом до Національної Гвардії України
Національне агенство з питань запобігання корупції
  Новини регіону
 
  
^ Вгору ^

м.Буськ вул.Львівська, 2
електронна адреса: busk_rda@ukr.net
                                 тел.(03264) 2-16-92
                                  тел.(03264) 2-18-02
GuppY - http://www.freeguppy.org/    Site powered by GuppY v4.5.12 © 2004-2005 - CeCILL Free License   GuppY - http://www.freeguppy.org/